Podivný marketing nového Vetřelce vyděsil filmové fanoušky!

axn-cryptic-alien-content-on-insta-1600x900

Vetřelec se pohybuje na Instagramu! 

Když 20th Century Fox vypustilo nové promo pro dalšího Vetřelce od Ridley Scotta, svět se hodně podivil. 40 - sekundový spot totiž začíná v podivné country náladě a navíc neukazuje nic nového (záběry jsou prakticky totožné, jako v trailerech) a hashtag, který je k němu přidán #EMOHEMEKAT — čte se obráceně a znamená “take me home” (vezmi mě domů) — celou situaci ještě více rozmlžil. 

 

Když se ale podíváte dále na Instagram, ukáže se vám delší trailer, který naznačuje návrat Elizabeth Shaw (Noomi Rapace)....jako hologramu. Co tedy ze začátku vypadalo jako nudné video, je tedy vlastně dokonalým příkladem guerrilla marketingu. A je toho víc - všichni fanoušci filmu mohou očekávat mnohem více z tohoto cool Instagramu! Jen se na to podívejte:

 

#emohemekat

A post shared by emoh_em_ekat (@emoh_em_ekat) onApr 3, 2017 at 6:38pm PDT

Scéna odhaluje, že posádka Covenantu se dostala dovnitř a našla Shawovy pesničky, než objeví znepokojující hologram, který naznačuje Shawův osud. To fanoušky zaručeně dostane!